Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Τζώρτζογλου "Οι απειλές και οι επιθέσεις που δέχτηκα από τον Μπέο"

...Τα σκισμένα λάστιχα έξω από το σπίτι του και η φραπεδιά του Πιλάβιου μετά την απόπειρα προπηλακισμού μέσα στα γραφεία της ΕΠΟ!
Επιθέσεις από τον Αχιλλέα Μπέο κατήγγειλε χθες, μέσω της εκπομπής «Έξτρα ΣΠΟΡ» της «ΚΡΗΤΗ TV», ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου.
«Η πρώτη φορά ήταν αμέσως μετά τις καταγγελίες μου στην τελευταία γενική συνέλευση της ΕΠΟ, για τα φαινόμενα που συζητάμε τώρα λόγω του "κασέτα gate".

Προφανώς ο κ. Μπέος ειδοποιήθηκε για όσα είπα και έσπευσε με ευτραφείς κυρίους στην αίθουσα και προσπάθησαν να παρεμποδίσουν την έξοδό μου, με τον κύριο Μπέο να εκτοξεύει βαριές απειλές εναντίον μου. Δυο μέρες μετά, στον προαύλειο χώρο του σπιτιού μου στο Ηράκλειο βρήκα σκισμένα τα λάστιχα του αυτοκινήτου μου και της μηχανής μου. Μέσα στο σπίτι μου δηλαδή. Το μυαλό μου πήγε αμέσως στις απειλές αυτές. Δεν το κατήγγειλα στον εισαγγελέα, γιατί δεν είχα αποδείξεις. Οι επιθέσεις Μπέου σε βάρος μου τρίτωσαν, την ημέρα που μαζί με τους συναδέλφους μου προέδρους κ.κ. Σταράκη και Σταυρακάκη επισκεφτήκαμε το γραφείο του Πιλάβιου, για να του καταθέσουμε προτάσεις για τα οικονομικά προβλήματα των ερασιτεχνικών σωματείων. Εκεί μας περίμενε ο κ. Μπέος και άρχισε έντονες φραστικές επιθέσεις μπροστά στα μάτια του προέδρου της ΕΠΟ. Έβριζε ασύστολα και μένα και την Κρήτη ολόκληρη, απειλώντας για μια ακόμη φορά ότι θα μας κάνει και θα μας δείξει. Κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου, αλλά το απέτρεψα, υψώνοντας την τσάντα που κρατούσα στα χέρια μου».
Τι έκανε να τον υπερασπιστεί ο κ. Πιλάβιος; «Τίποτε. Άφησε τον κ. Μπέο να λειτουργεί ως ανεξέλεγκτος και μετά ήπιε καφέ μαζί του»!

"Φοβάται ο Πιλάβιος"
Ο κ. Τζώρτζογλου εξέφρασε την άποψη ότι «ο κ. Πιλάβιος έχει πέσει θύμα τρομοκράτησης», ότι «προφανώς κρατάει αυτή τη στάση από φόβο. Τον θεωρώ έντιμο. Απλά φοβάται». Στην εκπομπή έπαιξαν αποσπάσματα από την καταιγιστική ομιλία του προέδρου της ΕΠΣΗ στη γ.σ., όπου είχαν καταγγελθεί από το βήμα οι καραμπινάτες υποθέσεις διαφθοράς. «Το έγκλημα που έγινε κατά του ΟΦΗ συνδέεται εύλογα και άμεσα με όλα όσα ακούμε αυτές τις μέρες στις κασέτες με τους ίδιους πρωταγωνιστές για το παιχνίδι Άρης-Παναθηναϊκός. Διαιτητής στο κρίσιμο Εθνικός-ΟΦΗ ήταν ο κ. Δαλούκας». 

"Όλα γίνονται για το στοίχημα"
Για τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ, «όλα γίνονται για το στοίχημα», και «μόνο η Πολιτεία μπορεί να δώσει τις λύσεις, από τη στιγμή που οι θεσμικοί φορείς του ποδοσφαίρου δεν προστάτευσαν το αυτοδιοίκητο που με κόπο απέκτησαν». www.neakriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου