Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Καταγγελία στο ΕΣΡ από τον Μπέο και εξώδικα από Μαρινάκη!

Η δικηγόρος του Αχιλλέα Μπέου έκανε καταγγελία στο ΕΣΡ παρά το γεγονός οτι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου βγήκε τρεις φορές στον αέρα για να υποστηρίξει τις θέσεις του. Ο Κυργιάκος Θωμαΐδης αποκαλύπτει πως αρκετοί δημοσιογράφοι έχουν δεχθεί εξώδικα για να μην αναφέρουν στα ρεπορτάζ τους, το όνομα του Αχιλλέα Μπέου και του Ολυμπιακού.
Τότε ο Αλέξης Κούγιας τονίζει: "Το σημαντικό είναι να ανοίξει το στόμα του κάποιος... Ακούω τον κ. Μπέο να μιλάει για το παιχνίδι με την Ντιναμό Τιφλίδας και λέει έχετε καμία απόδειξη; Το ίδιο και για τα στημένα παιχνίδια... Τώρα όμως υπάρχουν αποδείξεις. Υπάρχει μάρτυρας, που είμαι εγώ" .

Ο Αλέξης  Κούγιας καταγγέλει και πάλι τον Αχιλλέα Μπέο για το παιχνίδι Πανιώνιος - Ντιναμό Τιφλίδας 5-2, τότε που ήταν πρόεδρος της ομάδας της Νέας Σμύρνης. Ο γνωστός ποινικολόγος ανέλυσε ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται στο δικαστήριο σε ανάλογες περιπτώσεις και τονίζει πως "η καταστροφή του ελληνικού ποδοσφαίρου ξεκίνησε από τότε που ασχολήθηκαν με αυτό παράνομοι άνθρωποι".

Ο γνωστός ποινικολόγος τονίζει κατόπιν: "Ο κύριος Φάκος μου έστειλε επιστολή και μου ζήτησε το υλικό που έχω στην κατοχή μου. το έχω δώσει στον κύριο Σιμιτζόγλου. Θα του πω να επικοινωνήσει με τον κύριο Σιμιτζόγλου και να το πάρει. Αυτό θα γίνει πολύ σύντομα. Μου ζήτησαν να δώσω κατάθεση σε έναν άλλον εισαγγελέα επειδή ο κύριος Σιμιτζόγλου απουσίαζε. Εγώ έχω δώσει κανονικά κατάθεση".

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου